3 rady na skuteczne odchudzanie

Nawet jeśli nie zamierzasz robić tak wielu, jak wtedy, gdy chciał spalić całkowity tłuszcz, ale jest to ważne narzędzie do budowania etapów mięśni. Celem nie było spalanie tłuszczu, ale także zdrowie i sprawność.

Odpowiedni trening siłowy połączony z niezobowiązującym treningiem sercowo-naczyniowym na dłuższą metę zapewni nam zdrowie. Nie wymaga wielu wykonywanych treningów cardio, ponieważ trening siłowy do układu sercowo-naczyniowego sprawia, że ​​nasze zdrowie bardziej niż myśli większość ludzi. Więc nie potrzebujesz dużo, może być krótkie i intensywne.

Stary, gdzie moje cardio?

Mam większą intensywność i krótsze treningi, co sugeruje większość moich klientów. Niektóre rzeczy, na przykład próba osiągnięcia osobistego rekordu w sprincie, koszykówce, skomplikowanym treningu z dużymi hantlami i tym podobnych. Chcę, fajnie jest być czymś, co jest szczęśliwe. Oprócz korzyści zdrowotnych zdrowszy układ sercowo-naczyniowy szybko pomaga leczyć rany, ponieważ składniki odżywcze szybciej docierają na miejsce.

Osoby obok są dni, w których trenuję dolną część ciała, zwykle bez zmęczenia. Następnego dnia, czy nie jestem zmotywowany do treningu, 7-kilogramowy hantel tak, jakby 27 kg miał, i faktycznie czuję się, jakbym zdany miał mnie w pociągu. Powolny trening cardio pomoże ci otrząsnąć się z tego uczucia, dlatego lubię cardio o niskiej intensywności, po którym wykonywany jest bardzo trudny trening siłowy. Prosty, 25-35 minutowy spacer pod górę na bieżni czyni cuda i przyspiesza dostarczanie składników odżywczych oraz proces regeneracji przed kolejnym ciężkim treningiem.

Promocja regeneracji i dodatek zachowujący zdrowie, sezon poza cardio pomaga utrzymać formę. Nie wydaje się to dużo, ale od spalonych 600-700 kalorii do plusa kumuluje się do 2400-3200 kalorii w tydzień do końca miesiąca. Pół funta tłuszczu to 3500 kalorii, czyli około pół funta tłuszczu, którego nie złapałeś. Dlaczego nie mógłbyś pokochać treningów cardio wykonywanych poza sezonem?

Bądź cierpliwy

Ten punkt w szczególności wiąże się z pierwszym punktem, który wiąże się z tym, ile mięśni jesteśmy w stanie zebrać, gdy optymalnie jemy i trenujemy w samo-wyjaśnianiu. W związku z tym przybranie na wadze 12 funtów z przerwą, to znaczy całkowicie „zaciągnięcie się” nie będzie poprzedzone, jak 3-4 funty przybieranie na wadze, bo wielokrotnie.

Wręcz przeciwnie, tylko dodatkowy tłuszcz będzie taki, jaki powinien być, więc ostatecznie mniej mięśni przetrwa, jeśli dojdzie do spalania tłuszczu. Wspaniała konstytucja ciała nie może być latem w okresie budowania, większość przypadków też trwa rok. Najbardziej godnym pozazdroszczenia niezwykłym poziomem rozwoju ludzi stojących za historią jest to, że kilka lat temu zaczął się ktoś dekad. Jeśli lubisz iść do tego stałego wzrostu, procesu monitorowania prostej woli, a czas szybko mija. Będzie się poruszał powoli, ale przez większość czasu żółw dotrze do mety jako pierwszy.

Po części wpływa na to również rozwój ciężarów. Kiedy byłem młody i starałem się przyspieszyć postęp, zbyt szybko podnosiłem ciężary, czy robiłem szkody, lub cofałem się, musiałem iść i ulepszać formamid, lub po prostu marnować czas. To samo było prawdą, gdy jedna noc, kiedy próbowałem podnieść mięśnie i w większości przypadków się to kończyło, przybrał na wadze i mniej atrakcyjnie wyglądał jak szczuplejszy ja, co jest lepsze, gdy chciałem to zrobić.

Nawet jeśli dowód jest w tobie, aby dokładnie wiedzieć, powinien wyglądać w formie, jeśli wszystko też będzie, równie ważne, aby mniejsze cele mogły przeszkadzać podczas testowania snów. Pomoże Ci to zmotywować się do pozostania, a pewność siebie będzie niewielkim sukcesem.

Może do 140 funtów, które chcesz wydalić z Bench Press- winds, ale zrób to, ten inny kamień milowy to także przestrzeń. Dostarczaj jednorazowo 125 kg, potem 130 i tak dalej. Szczególnie cieszą się z procesu doskonalenia, ponieważ nie odczuwają natychmiastowej satysfakcji ze znalezienia długoterminowego planu.

Zbierz trochę tłuszczu

Większość ludzi w głównej kwestii, która chudej 65 kilogramów o ponad 90 kilogramach Johny Bravo chce zmienić koniec roku. Jest też druga grupa, która jest co najmniej tak samo rozpowszechniona jak grupa „zaciągniętych dłużników”.

Jest to grupa, oczywiście, ci z chłopców, którzy są „uzależnieni boją się, aby być oszukani”. grupa, u której żyła bicepsa jest mniej widoczna, ataki paniki powodują zmniejszenie ilości węglowodanów i może być tak, że codzienne wprowadzenie 7 cardio treningu. Budowanie metabolizmu mięśniowego biorąc pod uwagę kosztowny proces, w tłumaczeniu: organizm nie włóż to w proces, nie będziesz rejestrować nadwyżki kalorii.

Więc więcej, powinieneś jeść więcej, ponieważ twoje ciało potrzebuje i na pewno trochę tłuszczu również zajmie więcej tego procesu. Idealny przypadek, tylko tyle, aby móc się rozwijać, i tak, każdy człowiek inny i inny. Niektórzy ludzie są w stanie tylko podnieść mięśnie i tylko trochę stracić szálkásságából mięśnie brzucha, ale inni mogą zapomnieć o kości w żołądku.

To znowu indywidualnie różni się, ale nie psuj tego, rozdrabnia się, próbując pozostać tak, jak wymaga tego ciało w fazach. Etap, w którym chcesz być, kiedy hormonalny i metaboliczny punkt widzenia organizmu działa pełną mocą pary. Wtedy dochodzą do największych wzrostów i nie zapominają, że kontrast izomfelszedéssel, utrata tłuszczu jest stosunkowo krótkim procesem. 0,5-1 kg nabierania mięśni w rozwoju wyższego stopnia może zająć rok, ale 2-3 kg dostarczyło kilka tygodni w okresie powodzenia.

Ultra krzywy, aby być dobrą rzeczą, ale nauczyć się korzystać z procesu zbierania mięśni, potrzebnych do zbudowania osiągnięcia, które powinno szálkásítani. Nie psuj się tym, że jest zbyt chuda że chcesz zostać, to nie daje rady, jak u faceta, który na co dzień patrzy.

Podsumowanie

Krótko mówiąc, planuj długoterminowo, a wszystkie dobre decyzje z czasem przyniosą owoce. „Fast Food Solutions” nigdy nie są dobrymi rozwiązaniami. Może nie w roku, w którym zbierają 10 kg mięśni, ale wciąż można osiągnąć zbyt drastyczne zmiany. Myśl długoterminowo, podążaj za otwartym okiem i ciężko pracuj, a drugi jest samowystarczalny!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *